برگزاری اولین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بهزیستی استان بوشهر

به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و یادآوری رشادت های این عزیزان جلسه ای با حضور دکتر حیدر عزیزنژاد مدیر کل ، معاونین بهزیستی استان بوشهر در دفتر مدیریت برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان بوشهر در این جلسه دکتر عزیزنژاد مدیر کل بهزیستی استان با حائز اهمیت خواندن خون پاک شهداء گفتند : ما با تلاش در مسیر خدمت به جامعه هدف و پیشبرد اهداف سید شهدای اهل خدمت مرحوم آیه الله شهید رئیسی ضمن افزایش سطح رضایتمندی مردم ، فرهنگ ایثار و شهادت را نیز گسترش خواهیم داد.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر بر لزوم بزرگداشت روز شهدا و مناسبتهای ملی تاکید کرد و گفت: باید با هماهنگی داخلی دستگاهی در ایام های مختلف زمینه ساز تکریم خانواده های شهداء و ایثارگران را در برنامه های خود داشته باشیم .

عزیزنژاد یاد شهداء را یک حرکت فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و اظهار داشت: با میثاق بستن با شهداء و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ارادت خودمان را به این عزیزان ابراز می‌کنیم.

دکتر عزیزنژاد در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت تجلیل از خانواده های شهداء و ایثار گر اشاره کرد و تصریح کرد: باید تجلیل از خانواده های شهداء و ایثارگران ، تکریم از مقام شامخ شهیدان و فضا سازی محیطی ایام های مربوط به ایثار و شهادت ، فلسفه وجودی ایثارگری و جهاد فی سبیل الله در ادارات بهزیستی شهرستانها باید به صورت جدی نهادینه شود.

مدیر کل بهزیستی استان در پایان ضمن قدردانی از حضور آحاد مردم به ویژه خانواده بزرگ بهزیستی در انتخابات ریاست جمهوری از همه دلسوزان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواست تا یک بار دیگر با حضور خود در انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری که به دور دوم کشیده شده است با عزم و اراده راستین خود حضور آگاهانه و فعالانه داشته باشند.

کد خبر 111072

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد